Erasmus

Proiecte Erasmus

 Acreditare Erasmus Plus, 2022-2025

ACŢIUNEA CHEIE 1 (AC1) – ACREDITAREA INSTITUȚIILOR/ORGANIZAȚIILOR PENTRU PROIECTE DE MOBILITATE OBIECTIVE EUROPENE

Obiective generale:

– promovarea valorilor europene ale incluziunii, diversității, toleranței și participării democratice

– promovarea cunoașterii patrimoniului comun al Europei și bogăției în diversitate

– sprijinirea dezvoltării rețelelor profesionale în Europa

Obiective pentru domeniul educației școlare

  1. Creșterea calității predării și învățării în educația școlară prin:
  • sprijinirea dezvoltării profesionale a cadrelor didactice, a personalului de conducere a instituțiilor de învățământ și a altor categorii de personal didactic;
  • promovarea utilizării noilor tehnologii și a metodelor inovatoare de predare;
  • îmbunătățirea învățării limbilor străine și a diversității lingvistice în școli;
  • sprijinirea schimbului și a transferului de bune practici în materie de predare și dezvoltare a școlilor.
  1. Contribuția la crearea Spațiului European al Educației prin:
  • consolidarea capacității școlilor de a se angaja în schimburi și cooperare transfrontalieră și de a realiza proiecte de mobilitate de înaltă calitate;
  • transformarea mobilității în scop educațional într-o realitate posibilă pentru orice elev care urmează educația școlară;
  • promovarea recunoașterii rezultatelor învățării elevilor și personalului, dobândite în perioadele de mobilitate în străinătate.

 

Obiectivele proiectului Școlii Primare Hansel und Gretel, pentru o perioadă trei ani

Objectivul 1: Invățarea de bune practici la nivelul echipei manageriale pe parcursul umătorilor 3 ani, pentru consolidarea strategiei de internaționalizare a instituției, prin parteneriate durabile în UE.

Objectivul 2: Dezvoltarea competențelor lingvistice de limba germana la cele 22 de cadrele didactice angajate și 80% dintre elevii de a III-a și a IV-a, prin participarea la mobilități Erasmus, în următorii 3ani.

Objectivul 3: Dezvoltarea competențelor necesare predării limbii germane prin metode interactive la cei 4 profesori de limbă germană, prin workshop-uri si job-shadowing în organizații educaționale din Germania, în următorii 3ani.

Objectivul 4: Dezvoltarea competențelor metodice și digitale la cei 18 învățători și educatoare angajate, prin workshop-uri și job-shadowing în instituții educaționale europene în următorii 3 ani.

Objectivul 5: Dezvoltarea competențelor necesare implementării unor programe educaționale extracurriculare și extrașcolare bazate pe inovație la cei 18 învățători și educatoare angajate, pe parcursul a 3 ani.

Numărul estimat de participanți la mobilități pe parcursul celor 3 ani:

Anul

Număr estimat de elevi participanți

Număr estimat de cadre didactice participante

Anul 1

16

25

Anul 2

16

22

Anul 3

16

22